onsdag 14 december 2022

Min vardag inför jul

Har svårt att koncentrera mig för min läsning den här veckan. Blir en aning påverkad av allas julförberedelser. Orkar ju inte lika mycket på grund av min kroniska värk.  Har i alla fall gjort i ordning litet jul i fönstren. Resten med mat tar jag som det kommer. Julafton är jag med en av döttrarna.  Jag har numera litet hemtjänst med städning var 14:e dag och 15 min disk och sophantering tre dgr i veckan. 


KÖKET


KASTADE IHOP EN HALV SATS SAFFRANSDEG



BRA RESULTAT



VARDAGRUM


Idag tog jag ledigt från bokläsandet och tittade på Netflix. Drack kaffe och tinade upp en skiva saffransbröd. Jag gillar sydkoreanska romantiska serier. Den här har 16 avsnitt så det tar tid att se. Idag snöa det och är -7 ute och stor halkrisk så jag är inomhus. OBS! Egenstickade sockar. 


Ska gå igenom min lista över lästa böcker, kanske inte alla, men de jag kommer ihåg. Det är så bra att ha dem lhär för min egen del. 

Ha det gott!

Kajsastina






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar