lördag 29 december 2012

Tematrio - Litterära julklappar

 
Jaha, nu är det bara ett par dagar kvar av år 2012. Nu ska jag återgå till min bokläsning. Idag började jag läsa min julklappsbok, Paradisoffer av Kristina Ohlsson. Jag låter boken anticancer ligga på nattduksbordet att läsa då och då. Jag kommer att skriva om den då jag har läst hela boken och fått en uppfattning om den.

Lyrans Noblesser har uppmanat till en ny tematrio böcker. Nämn tre böcker som du antingen fått eller gett bort i julklapp. I familjen var det i år många som utbytte hårda julklappar.
 


1. Havsmannen av Carl-Johan Vallgren köpte jag i julklapp till min svärson. Som tur var hade han inte köpt den själv.



2. Själv fick jag Paradisoffer av Kristina Ohlsson av mitt barnbarn.



3. Ett kort uppehåll av Göran Rosenberg fick jag av svärsonen. Den ser jag fram emot att läsa.


 
/Kajsastina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar