söndag 30 juni 2013

Min bokläsning har legat nere



Sommardagarna rusar förbi . I morgon är det redan den 1 juli. Jag läser böcker åtminstone varje kväll men helst också på dagen. Jag avviker en hel del från planeringen. Har läst flera böcker som jag inte bedömt eller sagt vad jag tycker om dem: Historien, Ett annat liv, Egen eld, Ett kort uppehåll på vägen från Auschwich och kanske någon mer. Jag sparar det till en regnig dag. Jag har skaffat ett kort från mitt bibliotek, som ger mig tillstånd att komma in och låna böcker, då det inte finns personal där.

Idag har jag varit ute på picnic och det var varmt i solen, Det blev en timmes sömn tidigt ikkväll, därav den sena timmen vid datorn.

Snart har jag haft 30 000 bloggbesök, så jag ska ha en utlottning av böcker.
Titta in på bloggen i morgon om du har lust att vinna TRE böcker.

/Kajsastina

2 kommentarer:

  1. Oj, det var intressant att hitta den här bloggen. Är gärna med i bokutlottningen i morgon, så jag ska försöka komma ihåg att komma in här på nytt då!

    Läser själv så mycket jag hinner, mest blir det dagstidningar och veckotidningar. Men förstås böcker också, helst deckare (just nu Keplers Sandmannen), självbiografier och reseskildringar.

    SvaraRadera
  2. Min bokläsning ligger också nere för tillfället. Det är så mycket man ska hinna och orka med på sommaren och på eftermiddagarna är det Sommar i P1 som jag försöker lyssna till.

    Läsa på kvällarna gör jag inte utan ska det bli något läst gör jag det annars på dagen.

    Jag tittar in lite senare idag, för visst vill jag var med i din utlottning.

    Kram, Ingrid

    SvaraRadera