måndag 25 november 2013

En bra dag i slutet på november



Alltid finns det någonting att glädjas över.

 Blomman på balkongen, se ovan,  så här fin - det är en sorts ljung.

Dotter M på besök igår efter sin tennis; vi drack först kaffe med smörgås och sedan drog hon "snabeldaken" över mina golv och torkade dem.

Telefonsamtal från dotter K och barnbarn A, som undrade när vi ska baka tillsammans.

Ingen värk i morse, men då har jag preparerat mig tor, fre, lö med antiinflammatorisk medicin, som jag bara får ta till då det blir för hemskt.

Kondisbesök idag med två väninnor, där jag drack chai latte och en pytteliten chokladbiskvi.

Solnedgång från mitt fönster med mitt Ginsengträd.



Fortsätter nu att baka till Basaren
i Edsbergskyrkan lördagen den 30 november
kl 11.00--14.00.
Gör gärna ett besök där.  

/Kajsastina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar