söndag 12 oktober 2014

Sköna Söndag!


Nu är jag inne på söndagens andra kaffedrickning. Veckan har varit bra med styrketräning tre dagar, men tyvärr  tekniska problem med mitt bredband. Beställde ett mobilt bredband från Tele2 i fredags. Ett fint slut på veckan i i lördags, då jag träffade "pojkarna". Ska dit och vara med Erik på onsdag. Lärarna har studiedag och pappa är i USA och dotter har börjat ett nytt arbete. Blev bjuden på god indisk gryta tillagad av barnbarn A. Sedan for jag hem, lätt lummig, och såg Downtown Abbey, ett mycket dramatiskt avsnitt! 

Ha en skön Söndag!

/Kajsastina

2 kommentarer:

  1. Helgen är snart slut. Hoppas den blivit som du önskar. Ibland får man bjuda till själv.
    Vi var på konsert i fredagskväll.
    En kör bestående av 12 st mansröster.
    CHANTICLEER heter kören. De är nog inte så kända här i Sverige. Cirka 50 grammofoninspelningar har de gjort.
    Jag ska gå in på Youtube och lyssna.
    Lördag eftermiddag och kväll var det bridge spel med goda vänner.
    Och idag söndag är jag lite lat. Det regnar så jag stannar inne utan samvetskval.
    Ha du en fortsat fin söndag.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  2. Anils skugga är en av mina favoriter!
    Påminner om Den döda arméns general av Ismail Kadare, en av mina andra favoriter. Undrar om jag har en böjelse för gravutgrävning???
    Ska du läsa Modanio? Nobelpristagaren? Jag köar för fullt på bibblan!

    SvaraRadera