torsdag 6 april 2017

En skärva hopp av Göran Ledin







Nu är läsplattan på laddning igen. Jag har själv nte rätt operativsystem för att kunna göra det, men dottern hämtar den och vanligtvis får jag den nästa dag.. Påfyllning blir del två av Göran Redins trilogi, En skärva hopp. Google Chrome, som jag har, är bra för övrigt. Jag har aldrig virus och datorn "hänger sig inte'"

Kulturkollo har för april månad en ny bok att bokcirkla om, Sommaren utan regn. Författarinnan heter Maggie O'Farrell. Har inte läst något av henne förut och hoppas jag har tid att utbyta samtal med andra om boken.



Vi får se vad det blir för påskväder men läsa blir det! Ute i solen går också bra!


2 kommentarer:

  1. Roligt att se dig blogga igen :) och ett stort tack för din kommentar hos mig. Blev så glad.
    Jag tror att jag nämnt att jag lyssnar på böcker numera mer än jag läser. Men jag hoppas att det under semestern ska infinna sig en större ro för läsning.
    Kram och en fin vecka till dig!

    SvaraRadera
  2. Hej,tack för din kommentar.Min mamma blev 101 år,hon slutade att äta
    i mitten på november,drack bara den sista tiden,kroppen sa ifrån
    att nu orkade hon inte längre,det var ingen sjukdom,.Hon somnade in fridfullt på sitt underbara äldre-
    boende,underbar personal.Roligt att din hund mår bra,och det gör vår Mia som nu hunnit bli 2 år.Önskar dig en fin vår.Mvh:Ingrid

    SvaraRadera