torsdag 10 november 2011

Dimman har lättat


Dimman i morse var vacker och så småningom blev det ljusare och ljusare och nu tittar solen fram. Jag har promenerat, dammsugit, ätit lunch och ska senare kila iväg och ta influensasprutan.

Jag har nu en del restgarner, så jag ska sticka pulsvärmare, som hinner bli klara till kyrkans adventsbasar den 26 nov. Oj, vad tiden har gått fort. Halva november har snart gått och vädret har varit fantastiskt skönt! Jag letar efter ett litet roligare mönster, gärna med en fläta på. Ifall någon har det, är jag tacksam att ta del av det. Jag kan kanske gå in På Facebooks stickcafé och efterlysa ett mönster-

Vi syns on line

1 kommentar:

  1. Du har fått en hel del gjort idag. Pulsvärmare, vad är det? Visst är det vanliga sockor som du har på bilden?
    Hoppas att du inte blir dålig av sprutan. Min Gubbe har tagit båda och inte kännt av dom. Jag däremot fick feber något dygn efter min vaccination året innan.

    SvaraRadera