torsdag 5 januari 2012

Utlottning av bokpaket - fyra pocketböcker


God fortsättning alla!
Bok 1 - nästan oanvänd, endast läst av mig, en helt underbar bok

Bloggen kommer snart att passera 10 000 besökare. Jag tänkte fira det med Er och lotta  ut ett bokpaket med fyra böcker.  Eftersom jag samlar på mig nya  böcker hela tiden, vill jag lämna plats i bokhyllan. Alla är lästa bara av mig och mycket bra.

Bok 1: Javier Marías, I morgon under striden, tänk på mig     

Bok 2: Émile Ajar, Med livet framför sej
Bok 2 - NY OCH OLÄST


Bok 3: Marie Hermansson, Mannen under trappan

Bok 3 - En psykologiskt, gastkramande bok , LÄST BARA AV MIG.
Bok 4: Alice Munro, Kärlek vänskap hat

Bok 4 - NY OCH OLÄST. JAG FICK DEN I JULKLAPP
- hade den på engelska!
Så här gör du:
En lott = en kommentar hos mig
Två lotter = kommentar + länka till mig
Tre lotter = kommentar + länka till mig + anmäl dig som följare
Om du inte har någon blogg, går det bra att maila mig: ullaanderstedt@gmail.com
Dragning den 15 januari.


Lycka till!

14 kommentarer:

  1. Oj så spännande!
    Naturligtvis vill jag vara med i ditt lotteri, alla böckerna verkar vara intressanta.

    Jag bokar mig för tre lotter!

    Kram och trevlig trettonhelg!

    SvaraRadera
  2. Så duktig du är som ordnar ett lotteri! Det vill jag förstås gärna vara med i så jag länkar till dig. Följare är jag redan men det kansek inte räknas.

    Mannen under trappan har jag läst och det var en bok som sände kalla kårar utmed min rygg utan att jag kunde sätta fingret på vad som orsakade det.

    SvaraRadera
  3. Hej! och god fortsättning på det nya året.
    Är gärna med i din utlottning.
    Länkar till dig och följare, ja det har jag varit länge. :)
    Ha det gott.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ett litet tips: Då man får mycket tomrum mellan inlägget och nederkanten kan man klicka längst ner och sen trycka på raderpilstangenten tills det lilla strecket har hunnit upp till den sista texten, eller hur stort tomrum man nu vill ha.

    SvaraRadera
  5. God fortsättning. Helgerna hos mig har gått i värkens tecken. Nu kan jag sitta vid datorn en stund, det var längesedan jag gjorde något inlägg.
    Så klart att jag måste var med i din utlottning.Jag har inte läst böckerna.
    Ha det bra!
    Kram Viola

    SvaraRadera
  6. Tre lotter antecknas för Ingrid, Cici, Gudrun, Polargrevinnan.

    Cici: Jag tackar förtipset. Jag ska försöka mig på det.

    SvaraRadera
  7. Tre lotter antecknas för Ingrid, Cici, Gudrun, Polargrevinnan.

    Cici: Jag tackar förtipset. Jag ska försöka mig på det.

    SvaraRadera
  8. Lotteri säger man väl inte nej till. Lott eller ej, välkommen tillbaka i cyberrymden. Hoppas du haft bra helger hittills och att du får en trevlig Trettonhelg, eller vad det heter.

    SvaraRadera
  9. Du måste gå in på redigera om inlägget redan är publicerat, annars ställer du markören så långt ner du kan, du ser ju när det tar stopp och så klickar du upp den till det avstånd du själv vill ha. Blir det för kort är det bara att klicka ner markören lite igen.

    SvaraRadera
  10. Vilka fina böcker.
    Jag har inte läst någon av dessa.

    Tar gärna 2 lotter..

    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Jag vill bli antecknad för två lotter!

    SvaraRadera
  12. Så kul med bokpaket, det har jag inte sett i nån blogg tidigare c",)
    jag blir gärna med o drar 1 lott!

    Klem Anna

    SvaraRadera
  13. Jag som Pockethexa kan ju inte låta ett sådant här erbjudande gå förbi utan att göra ett försök i din utlottning då jag faktiskt inte har läs de här böckerna, men Marie Hermansons har jag stått o tittat på flera gånger...

    2 lotter för den här Hexan med korniskt smärtsyndrom (mitt eget namn på mina krämpor för att folk ska förstå varför jag dagligen måste äta så mycket smärtlindrande, fast det har ju hunnit gå 17år med utredn., stelopr. o smärtskov med månader på sjkh o vårdhem innan jag har kommit till det här tillståndet) o då är pocketböcker perfekta att läsa.
    Där av mitt namn!
    Kramis o välkommen in till mig om du vill ha fler boktips el. komma med egna! Jag tar mer än gärna emot gästrecensenter som får skriva hos mig el. om du vill vara med i min bokring/klubb!
    Om du eller någon läsare här hos dig är intresserade så kan ni skicka mail till pockethexan@live.se så svarar jag på frågorna el. tar emot anm.
    Ses!?

    SvaraRadera
  14. Ops. jag har visst gjort bort mig lite när jag fick för mig att jag var hos en annan o för mig ny bloggare, därav min långa kommentar hos dig.
    Fy skäms på mig, men där ser man faran med att ha flera flikar uppe samtidigt med olika bloggare <:/

    Tänk så mycket klokare man blir efter en kopp te då ser man allting så mycket klarare!
    Nu för att återgå till din utlottn. jag är ju följare sen tidigare så då blir det självklart 3 lotter för mig eftersom jag länkar hos mig!

    Kramis i från Pockethexan själv!
    Ses!

    SvaraRadera