söndag 7 oktober 2012

Bloggvänner i cyberspace!

Promenad till Edsviken idag och också foton i massor. Ska lägga ut några av dem senare. En fantastiskt fin dag har det varit i alla avseenden! Hur gammalt kan trädet vara? Vet inte, men bloggen är 1 år och 8 månader.


Startade den här nya bloggen eftersom jag ville sätta vissa tankar på pränt. Dessutom är jag intresserad av textbehandling, layout och bilder. Jag hade Ingen susning om att man kunde lära känna människor så här i cyberspace. Under resans gång har jag träffat människor med liknande värderingar, utbytt tankar och via våra kommentarer delat både glädje och sorg. Jag bloggar för att det är avkopplande och kul. Jag har också fått stöd av många under min sjukdomsperiod och har ibland försökt stötta andra. Det är kanske lättare att möta varandra så här än irl. Vardagens sorg och glädje blir lättare om man finner likasinnade att prata med. Självklart kommenterar jag inte om jag inte läst igenom inläggen.

Om jag backar och tittar igenom mina blogginlägg, ser jag att bloggen har ändrat karaktär. Läser andras blogginlägg också när jag inte bloggar själv, men får era nyheter komprimerat på en halvtimme. Spännande! Vem kommer jag att möta idag, vem kommer idag att dela med sig tips och matrecept och annat. Varje dag får jag njuta av vackra bilder som några av mina bloggvänner lägger ut.




Tack för alla kommentarer och allt stöd ni gett mig!
Kajsastina
 

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar